تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


سبک‌های زندگی وفرهنگ مصرف

    ملاحظه­ ی پوشاک و کالاهای مصرفی مرتبط با آن­ها به منزله ارتباط‌گر، به منزله ­ی «نمادهای پایگاه‌ طبقانی» ، نیازمند رفتار و سلوک شایسته از سوی پوشنده، کاربر است تا طبقه ­بندی نمایان دنیای اجتماعی را از طریق مقوله‌هایی از اشخاص به پیش برد. درون فرهنگ مصرفی برای دسترسی به کالاهای کمیاب باید به شکل قابل توجه ی در زمان، پول و آگاهی سرمایه‌گذاری است. در عین حال، فرهنگ مصرف، از تصاویر، نشانه‌ها و کالاهای نمادین برای فراخوانی رؤیاها استفاده می‌کند که بیانگر ارضای عاطفی است.


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : کالاهای ,
    سبک‌های زندگی وفرهنگ مصرف

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز شنبه 6 خرداد 1396

تبلیغات

ads2

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر