جستجو

تبلیغات



سبک‌های زندگی وفرهنگ مصرف

    ملاحظه­ ی پوشاک و کالاهای مصرفی مرتبط با آن­ها به منزله ارتباط‌گر، به منزله ­ی «نمادهای پایگاه‌ طبقانی» ، نیازمند رفتار و سلوک شایسته از سوی پوشنده، کاربر است تا طبقه ­بندی نمایان دنیای اجتماعی را از طریق مقوله‌هایی از اشخاص به پیش برد. درون فرهنگ مصرفی برای دسترسی به کالاهای کمیاب باید به شکل قابل توجه ی در زمان، پول و آگاهی سرمایه‌گذاری است. در عین حال، فرهنگ مصرف، از تصاویر، نشانه‌ها و کالاهای نمادین برای فراخوانی رؤیاها استفاده می‌کند که بیانگر ارضای عاطفی است.


    این مطلب تا کنون 28 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ چهار شنبه 20 آبان 1394
    منبع
    برچسب ها : کالاهای ,
    سبک‌های زندگی وفرهنگ مصرف

تبلیغات


    تبلیغات شما در این قسمت

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز یکشنبه 6 فروردين 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر